Jdi na obsah Jdi na menu

TRASY - cyklo

Trasa cyklo 20 km

Od startu vyrazíte k závorám a pojedete nahoru po hlavní silnici, kde se napojíte na cyklotrasu 3045 do Srní. V Srní na křižovatce doprava směr Zákupy, asi po 1 km za velkým parkovištěm odbočíte doleva (je zde červená závora, kterou objedete). Po lesní cestě přijedete k železničnímu přejezdu, (zde pozor na vlak) doleva. Dále pokračujete po panelové cestě až do Okřešic. V Okřešicích narazíte na rozcestník Okřešice, blízko Božích muk,  kde hledejte skrytou KONTROLU v podobě razítka kdekoliv, tak pátrejte. Po objevení kontroly pokračujte směr Sosnová až k autodromu. U autodromu se dáte doleva kolem Správy a údržby silnic (projedete mezi Správou a údržbou silnic a Autodromem) pod mosty k hlavní silnici, kde se dáte do leva po cyklotrase 3053 až do Zahrádek. V Zahrádkách pojedete nahoru do kopce a po levé straně v zatáčce je KONTROLA restaurace U Dlabače. Po osvěžení zpět dolů z kopce a hned doprava, projedete přes potok až do Karas – stále po cyklotrase 3053 - dále podél Novozámeckého rybníka, kde se můžete zastavit na Ptačí rozhledně.
Tato cyklotrasa Vás dovede až do Provodína, prostoru startu a cíle.

KONTROLY: „KDESI“ v Okřešicích

Restaurace u Dlabače, Zahrádky

Trasa cyklo 34 km

Od startu vyrazíte k závorám a pojedete nahoru po hlavní silnici, kde se napojíte na cyklotrasu 3045 do Srní. V Srní na křižovatce doprava směr Zákupy, asi po 1 km za velkým parkovištěm odbočíte doleva (je zde červená závora, kterou objedete). Po lesní cestě přijedete k železničnímu přejezdu, (zde pozor na vlak) doleva. Dále pokračujete po panelové cestě až do Okřešic. V Okřešicích narazíte na rozcestník Okřešice, blízko Božích muk,  kde hledejte skrytou KONTROLU v podobě razítka kdekoliv, tak pátrejte. Po objevení kontroly pokračujte směr Sosnová až k autodromu.  U autodromu se dáte doleva kolem Správy a údržby silnic (projedete mezi Správou a údržbou silnic a Autodromem) pod mosty k hlavní silnici, kde se dáte do leva po cyklotrase 3053 až do Zahrádek. V Zahrádkách pojedete nahoru do kopce a po levé straně v zatáčce je KONTROLA restaurace U Dlabače. Po osvěžení doleva z kopce, mezi domy a rovně, (červená turistická značka) po cca 100 m opět do kopce, opatrně přejet hlavní silnici rovně ke hřbitovu do Borku. V Borku na křižovatce rovně do kopce směr Popelov, Pavlovice.  Projedete Popelovem a dostanete se na křižovatku, kde se dáte doprava do velmi prudkého a posléze táhlého kopce až do Pavlovic. Za obcí Pavlovice je krásný výhled po okolí, zhruba po 300 m budete klesat z dost prudkého kopce dolů, tak opatrně, až vyjedete u silnice před Kozlím Rohem, kde se dáte doprava do po zelené turistické do Holan, kde je možné se občerstvit. Pokračujete po cyklotrase 3098 (po modré turistické značce směr Sádky před restaurací doprava) Lipovou alejí, stále po modré až do Zahrádek ke škole. Rovně opatrně přes hlavní silnici až k zámku, zde se vydáte vlevo směrem k restauraci U Dlabače, kde jste též dnes již jednou byli – občerstvení záleží na Vás. A rychle dolů z kopce a pod kopcem doleva na cyklotrasu 3053 projedete přes potok až do Karas – stále po cyklotrase 3053- dále podél Novozámeckého rybníka, kde se můžete zastavit na Ptačí rozhledně.  Tato cyklotrasa Vás dovede až do Provodína prostoru startu a cíle.

KONTROLY: „KDESI“ v Okřešicích

Zahrádky – restaurace u Dlabačů

Trasa cyklo 55 km

Od startu vyrazíte k závorám a pojedete nahoru po hlavní silnici, kde se napojíte na cyklotrasu 3045 do Srní. V Srní na křižovatce doprava směr Zákupy, asi po 1 km za velkým parkovištěm odbočíte doleva (je zde červená závora, kterou objedete). Po lesní cestě přijedete k železničnímu přejezdu, (zde pozor na vlak) doleva. Dále pokračujete po panelové cestě až do Okřešic, které celé projedete až k autodromu Sosnová. U autodromu se dáte doleva kolem Správy a údržby silnic (projedete mezi Správou a údržbou silnic a Autodromem) pod mosty k hlavní silnici, kde se dáte do leva po cyklotrase 3053 až do Zahrádek. V Zahrádkách pojedete nahoru do kopce a po levé straně v zatáčce je KONTROLA restaurace U Dlabače. Pokračujete po silnici až k autobazaru, zde pozor budete přejíždět hlavní silnici směr Holany. V Holanech pokračujete směrem na náves a na návsi vlevo směr Litice a Blíževedly. V Blíževedlích se dáte vlevo směr Skalka u Blíževedel. Přijedete ke směrovkám směr vlevo Skalka. Ve Skalce narazíte na rozcestník Skalka – Husí cesta, kde hledejte skrytou KONTROLU v podobě razítka kdekoliv, tak pátrejte.  Ze Skalky pokračujete po cyklotrase 0058 krásnou Husí stezkou cca 8 km až k rozcestníku nad Lhotou, kde se dáte po silnici doleva dolů z kopce, projedete Lhotou.  Přijedete na rozcestí na cyklotrasu 211, kde se dáte doleva do kopce směr Dřevčice. Z Dřevčic pokračujete dále po 211 směr Loubí, Holany. V Holanech před restaurací doprava po modré turistické značce směr Sádky a Lipovou alejí, stále po modré až do Zahrádek. Zde Vás modrá turistická značka dovede až na silnici před Zahrádecký zámek a zde se vydáte vlevo směrem k restauraci U Dlabače, kde jste též dnes již jednou byli – občerstvení záleží na Vás. A rychle dolů z kopce a doleva na cyklotrasu 3053 projedete přes potok až do Karas – stále po cyklotrase 3053 - dále podél Novozámeckého rybníka, kde se můžete zastavit na Ptačí rozhledně.  Tato cyklotrasa Vás dovede až do Provodína prostoru startu a cíle.

KONTROLY: „KDESI“ ve Skalce u Blíževedel

Zahrádky – restaurace U Dlabače

Trasa cyklo 69 km

Od startu vyrazíte k závorám a pojedete nahoru po hlavní silnici, kde se napojíte na cyklotrasu 3045 do Srní. V Srní na křižovatce doprava směr Zákupy, asi po 1 km za velkým parkovištěm odbočíte doleva (je zde červená závora, kterou objedete). Po lesní cestě přijedete k železničnímu přejezdu, (zde pozor na vlak) doleva. Dále pokračujete po panelové cestě až do Okřešic, které celé projedete až k autodromu Sosnová. U autodromu se dáte doleva kolem Správy a údržby silnic (projedete mezi Správou a údržbou silnic a Autodromem) pod mosty k hlavní silnici, kde se dáte do leva po cyklotrase 3053 až do Zahrádek. V Zahrádkách pojedete nahoru do kopce a po levé straně v zatáčce je KONTROLA restaurace U Dlabače. Pokračujete po silnici až k autobazaru, zde pozor budete přejíždět hlavní silnici směr Holany. V Holanech pokračujete směrem na náves a na návsi vlevo směr Litice a Blíževedly. V Blíževedlích se dáte vlevo směr Skalka u Blíževedel. Přijedete ke směrovkám směr vlevo Skalka. Ve Skalce narazíte na rozcestník Skalka – Husí cesta, kde hledejte skrytou KONTROLU v podobě razítka kdekoliv, tak pátrejte.  Ze Skalky pokračujete po cyklotrase 0058 krásnou Husí stezkou cca 8 km až k rozcestníku nad Lhotou, kde se dáte po silnici doprava po cyklotrase 0057 Zátyní, Pavlíčky. V Pavlíčkách doprava po cyklotrase 0058 přes Obrok a Domašice. Před Skalkou pokračujete rovně až do Blíževedel, zde doprava do Litic. Z Litic pokračujete až do Holan. V Holanech na návsi doprava a po 200 m doleva.  Pokračujete po modré turistické značce a cyklotrase 3098 směr Sádky a Lipovou alejí, stále po modré až do Zahrádek. Zde Vás modrá turistická značka dovede až na silnici před Zahrádecký zámek a zde se vydáte vlevo směrem k restauraci U Dlabače, kde jste též dnes již jednou byli – občerstvení záleží na Vás. A rychle dolů z kopce a doleva na cyklotrasu 3053 projedete přes potok až do Karas – stále po cyklotrase 3053 - dále podél Novozámeckého rybníka, kde se můžete zastavit na Ptačí rozhledně.  Tato cyklotrasa Vás dovede až do Provodína prostoru startu a cíle.